fbpx

Kauppaa tekevät verkkosivut viikossa

Myyntikuution toimintamalliin kuuluu rakentaa sinun verkkosivuistasi luotettava ja vuorovaikuttava myyntikone.

Parhaimmat liidit ja kaupat syntyvät Myyntikuution Digiprosessin avulla

Verkkosivut ovat sinun digitaalinen stadion, jossa kaikki liiketoimintaa edistävä action tapahtuu. Verkkosivuston tulee olla houkutteleva, viihdyttävä ja myyvä. Myyntikuution Digiprosessin mukaiset WordPress -verkkosivut ovat sijoitus kohti tehokkaampaa myyntiä digitaalisesti.

Myyntikuution kädenjälkeä

Rakensimme Lapkaaran Automyynnille modernin verkkosivuston, joka toimii samalla verkkokaupan muodossa.

Luottamus

Verkkosivun ulkoasun ja sisällön tulee rakentaa luottamus.

Vuorovaikutus

Verkkosivuston tulee keskustella asiakkaan kanssa sisällön ja työkalujen avulla.

Rakenne

Verkkosivun tarkoitus on antaa asiakkaalle informaatio, jonka avulla kauppa syntyy.

Hakukoneystävälliset WordPress verkkosivut ammattitaidolla

WordPress on verkkosivualustana maailman suosituin ja monipuolisin. WordPressin avulla rakennamme asiakkaan toiveiden mukaisia kokonaisuusia, jotka ohjaavat verkkosivuvierailijasi ostamaan sinulta.

Ominaisuudet

  • Hakukoneystävällisyys
  • Nopeasti latautuva
  • Mobiilissa sekä tabletilla toimiva kokonaisuus
  • SSL-suojattu

Miten rakennamme sinun uudet verkkosivut viikossa?

Verkkosivuston rakentaminen lähtee liikkeelle tapaamisen pohjalta, jonka aikana suunnittelemme sinun uudet verkkosivut. 

  • Suunnittelu
  • Luonnoksen läpikäyminen
  • Lopullisen tuloksen valmistaminen
  • Valmiin sivuston avaaminen

Sivustossa tärkeimpiä elementtejä ovat, luottamus, vuorovaikutus ja sisältö, joka ohjaa asiakkaan ostamaan sinulta.

Luottamuksen rakentaminen

Nykyaikainen ja luottamusta herättävä brändi on yksi keskeisimmistä asioista, jotka vaikuttavat asiakkaan mielipiteeseen ottaa sinuun yhteyttä tai ostaa sinulta. Tilanteessa, jossa tiedostat, että brändisi ilmeen viimeinen käyttöpäivä on tullut vastaan voit tutustua Myyntikuution Digiprosessin mukaiseen yritysilmeen suunnitteluun linkistä alapuolelta.

Pelkästään nykyaikainen ja luottamusta herättävä brändi ei saa vierailijoitasi ostamaan ajatusta sinun tuotteistasi tai palvelustasi.  Tiesitkö, että 9/10 ihmisistä ostaa sinulta suosituksen takia. Sivustollesi tarvitaan siis asiakaskokemuksia

Puolueettomasti toteutettu by – Trustmary

77 % olisi valmis kokeilemaan uutta palvelua tai tuotetta, jos samaistuttava henkilö suosittelee.

Tutkimusten mukaan suosittelijat tuovat uusia asiakkaita lähes 5 kertaa todennäköisemmin verrattuna perinteisen myynnin tai markkinoinnin keinoihin.

Suosittelun kautta tulleet asiakkaat ovat myös tyytyväisempiä muihin asiakkaisiin verrattuna. Se näkyy koerkeampana asiakkaan elinkaariarvona ja kannattavuutena. Suosittelun kautta tulleet asiakkaat tuovat keskimäärin 25 % enemmän liikevaihtoa.

Verkkosivuston tehtävänä on myydä tuotettasi

Keskusteleeko sinun verkkosivustosi asiakkaan kanssa sisällön tai jonkin lisäosan avulla?

Myyntikuution tehtävänä on rakentaa sinun verkkosivustasi kauppaa tekevä myyntikone. Rakennusvaiheessa nostetaan vahvasti esille sinun tuotteidesi vahva sisällöllä kaupallistaminen. 

Asiakkaan saavuttua sivustolle tulee hänen nähdä selkeästi minkälaisesta yhtiöstä on kyse, miten tuotteesi palvelee ostajaa sekä miksi juuri sinulta pitäisi ostaa.

Suurimassa osaa verkkosivustoja tuotetta vain esitellään, mutta ei koskaan ohjata ostamaan tuotetta.

Verkkosivujen ylläpitäminen

WordPress on verkkosivualustana maailman suosituin ja monipuolisin. WordPressin avulla rakennamme asiakkaan toiveiden mukaisia kokonaisuusia, jotka ohjaavat verkkosivuvierailijasi ostamaan sinulta.

Myyntikuutio hoitaa sinun verkkosivuston aktiivisen päivittäminen ja huolehtii samalla sivuston täydellisestä toimivuudesta.

WordPress verkkosivut ovat Myyntikuution Digiprosessin tärkein osa-alue

Liiketoimintasi kaikki mainostaminen ohjaa asiakkaan lopulta tutkimaan sinun verkkosivua. Verkkosivujen tehtävänä on antaa asiakkaallesi parhain mahdollinen ensivaikutelma, johon asiakas voi samaistua ja luottaa.

Verkkosivun tulee olla täydessä iskussa, kun aloitat markkinoinnin. Ilman luotettavaa, vuorovaikuttavaa ja asiakasta kauppaan kohti ohjaavaa verkkosivua heität mahdollisesti tuhansia euroja hukkaan jokainen kuukausi.

Verkkosivusto ohjaa ja kerää arvokasta dataa asiakkaiden käytöksestä, jota hyödynnetään sinun Digiprosessin seuraavissa vaiheissa.