fbpx

Facebook Ads

Lisää ostavia asiakkaita Facebook-markkinoinnin avulla

Suoraa kaupantekoa ja laadukkaita myyntiliidejä Facebook Adsin avulla

Facebook Ads on yksi monipuolisimmista mainostyökaluista Google Adsin rinnalla maailmassa. Facebook Adsin avulla tavoitamme oikean kohderyhmän juuri sinun tarpeeseen tarkoitettuna. 

Analyysi

Facebook Adsin rakentaminen lähtee sinun kanssasi tehtävästä suunnitelmasta, jonka pohjalta mainonta luodaan.

Tiimityö

Selkeiden määritysten jälkeen Myyntikuution tiimi rakentaa yhteisen suunnitelman näköisen ja tehokkaan Facebook-mainostuksen.

Kokonaisuus

Läpinäkyvä raportointi ja pitävät aikataulut sekä mittaavat tulokset vahvistavat asiakassuhdetta.

Sinun näköisiä asiakkaita verkkosivullesi

Tunnetko verkkosivustosi liikenteen?

Myyntikuution ammattilaiset tutustuvat liiketoimintaasi ja kartoittavat yhdessä sinun kanssasi suunnitelman siitä, ketkä ovat sinun asiakkaitasi. Facebook Adsin avulla voimme tavoittaa kohderyhmäsi iän, paikkakunnan, sukupuolen ja vaikkapa kiinnostuksen kohteiden mukaan. 

Facebookissa toteutettavaa markkinointia varten tarvitaan kohdeyleisön lisäksi selkeä kategoria, jota mainostamme yleisölle. Panostamme yhdessä suunniteltuun materiaaliin, jota esitämme sijoituksesi kokoiselle yleisölle yhteisen sovitun ajanjakson ajan.

Facebook-mainoksen luomisessa yksi tärkeimmistä elementeistä on mainoksen käsikirjoitus, joka pysäyttää asiakkaan lukemaan ja innostumaan ajatuksesta tutustua tarkemmin tuotteeseesi tai palveluun.

Yleisimmässä tapauksessa parhaimpia Facebook mainoksia ovat videot, jotka kertovat selkeästi tuotteestasi tai palvelustasi, mutta yksi tehokkaimmista keinoista hankkia asiakkaita Facebook mainonnan avulla on Trustmaryn toteuttamat asiakaskokemusvideot.

9/10 ostopäätöksistä tehdään suosituksen perusteella, joten yleisin vaihtoehto lähteä toteuttamaan minkäänlaista mainostusta on käyttää hyväksi asiakaskokemuksia.

Facebook Adsin kautta verkkosivullesi laskeutuvien asiakkaiden määrää säädellään markkinointiin sijoitetun budjetin avulla, jonka lopullisen päätöksen teet sinä itse. Myyntikuution tehtävä asiantuntijana on ohjeistaa sinut valitsemaan budjetti, jolla päästään sinun haluamaasi tavoitteeseen.

Pelkkä mainoksen näkeminen ei saa verkkosivuvierailijoita ostamaan

On sanomattakin selvää, että pelkkä mainoksen esittäminen ei saa verkkosivulla vierailevaa haluamaan sinun tuotettasi tai palveluasi.  Tarvitsemme kokonaisvaltaisen strategian, jonka avulla tiedämme varmasti sen, että kauppaa tulee syntymään.

Myyntikuution Digiprosessin tehtävänä on valmistaa asiakkaan verkkosivusto vastaamaan korkean volyymin asiakasliikenteeseen. 

Verkkosivustolla tulee olla seuraavat kohdat kunnossa ennen todellisen mainonnan aloittamista.

  • Luottamus (Yritysilme) 
  • Myyvä sisältö (Myynnin järjestäminen)
  • Vuorovaikutus (Myynnin järjestäminen
  • Asiakkaan palauttaminen verkkosivustolle (Myynnin järjestäminen)

Kun verkkosivu pystyy vastaanottamaan ja myymään tuotettasi tai palveluasi taukoamatta asiakkaille, ei koneistoa halua enää pysäyttää. Myyntikuution Digiprosessin mukaisten muutoksien jälkeen sivustosi on sinun paras myyjäsi. Jokainen verkkosivulla vieraillut henkilö voidaan tavoittaa uudelleen Facebookin pikselikoodin avulla. Tämä tarkoittaa sitä, että lyhyen jakson jälkeen voimme siirtyä hyödyntämään markkinointistrategiassasi niin kutsuttua tietoista yleisöä, joka ostaa paljon suuremmalla todennäköisyydellä, kuin yleisö joka ei ole vielä koskaan kuullut sinusta.

Miksi Facebook Ads on kokonaisvaltainen myynnin- ja markkinoinnin työkalu

 

Myyntikuution kanssa tehtävässä yhteistyössä Facebook Adsia voidaan hyödyntää seuraaviin tarkoituksiin:

  • Rekrytointi (Tavoitamme sinun näköiset ja ikäiset työntekijät paikkakunnasta riippumatta)
  • Kampanjat (Uusien tuotteiden esitys markkinalle, alennukset ja tehokas liidien generointi)
  • Brändimarkkinointi (Edullisten näyttökertahintojen ansioista jo pienellä budjetilla saadaan aikaan satojatuhansia näyttökertoja brändillesi)