fbpx

Myyntikuution Digiprosessi

Liiketoimintasi digitaalinen myynti ja markkinointi kuntoon yhden ja saman kumppanin kanssa

YRITYSILME

Miksi olet luonut yrityksen, jos sitä ei kukaan tunnista?

Yritysilmeen rakentaminen myyväksi on digiprosessin ensimmäinen vaihe.

NÄKYVYYS

Mitä sitten jos yritysilmeesi on kunnossa, mutta kukaan ei sitä näe?

Me hankimme ostohalukkaita asiakkaita sivuillesi.

MYYNTI

Mitä näkyvyydellä tekee, jos kukaan ei osaa ostaa?

Verkkosivuston kautta syntyvät kaupat ovat aktiivisen myynnin tulos.

LISÄMYYNTI

Miksi myyt yhden, jos voit myydä samalla vaivalla kaksi?

Me kohdistamme myynnin jo ostaneisiin asiakkaisiin, jotka tietävät mitä haluavat ja mistä sen saavat.

JÄLKIMARKKINOINTI

Miksi hamuat uusia asiakkaita, jos vanhoillakin on edelleen ostohousut jaloissaan?

Ylläpitämällä asiakassuhteita saadaan vanhoiltakin asiakkailta jatkuvaa kassavirtaa.

DIGITAALINEN REKRYTOINTI

Haluatko löytää itsellesi osaavia työntekijöitä?

Myyntikuution Digiprosessin avulla pääsemme tavoittamaan yrityksesi näköisiä työntekijöitä.

Myyntikuution Digiprosessi

Myyntikuution Digiprosessi on kokonaisvaltainen strategia, jonka avulla asiakasyrityksemme digitaalisesta myynnistä rakennetaan omistaja-arvoa kasvattava koneisto. Digiprosessin tehtävänä on rakentaa liiketoimintasi verkkosivustosta 24/7 työskentelevä myyntimies.

Olemme kehittäneet yhdessä huippuosaajien kanssa helposti ymmärrettävän prosessin, jonka avulla yrityksesi digitaalisen puolen myyntiluvut saadaan mukavaan nousuun. Olemme ottaneet huomioon verkkosivujen ulkoasun sekä rakenteen, vierailumäärien volyymin, kauppojen syntymisen verkkosivullasi, lisämyynnin tärkeyden verkossa, asiakkaan sitouttamisen tuotteidesi tai palveluidesi piiriin ja digitaalisesti tapahtuvan rekrytoinnin. 

Myyntikuution tärkein tehtävä on tarjota sinulle paras mahdollinen markkinoilta saatava palvelukokemus. Työskentelemme erilaisten yrityksien kanssa tiiviissä yhteistyössä, tehtävänämme parantaa asiakasyrityksemme digitaalisesti tapahtuvaa kaupan syntymistä. Kokemuksemme on laaja ja olemme sen kautta löytäneet toimintamallin, joka istuu jokaiseen olemassaolevaan liiketoimintaan.

 

 

Kasvatamme verkkosivustolle ohjautuvaa liikennettä käyttämällä useita digitaalisia asiakasliikennekanavia, kuten Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads ja YouTube Ads..

Asiakasliikenteen kasvattamisen lisäksi järjestämme sivustolle mahdollisuuden konvertoida enemmän kauppaa oikeiden työkalujen (kuten Leadoo Chatbot) ja prosessien avulla. Yrityksestä riippuen tämä voi tarkoittaa esimerkiksi sisällön suunnittelua, verkkosivurakenteen muutosta, Leadoo Chatbottia tai myynti-funnelin rakentamista.

Myyntikuution Digiprosessissa on otettu huomioon kaupan syntymisen jälkeen käynnistyvä lisämyynnin järjestäminen, joka toteutetaan mm. First Review -työkalun avulla sekä Active Campaign -sähköpostimarkkinoinnilla.

Haluatko tietää missä vaiheessa yrityksesi on? teemme analyysin hintaan 199€ ja voit halutessasi aloittaa toimenpiteet kattavan analyysimme perusteella.

Digiprosessin pohjalta asiakkaallemme luodaan toimiva myyntikone. Myyntikone joka ei syö, lepää eikä valita!

Herättääkö yritysilmeesi luottamuksen?

Myyntikuution yhteistyökumppani Visuad Oy:n luoma moderni brändäys on kuin tyylikkään kivijalan julkisivu.

Yritysilme tarkoittaa yhtiön tapaa näyttää ja keskustella asiakkaalle.

Yritysilme istutetaan asiakasyrityksen uusiin verkkosivuihin, jotka luodaan ensimmäisen vaiheen aikana täysin uudenlaisiksi ja ennenkaikkea myyviksi.

Yritysilme viestii asiakkaillesi luottamuksesta ja ammattitaidosta, sekä tavasta, jolla toimit asiakkaiden kanssa.

Yritysilmeen avulla erotut massasta. Kerrot omalla persoonallisella äänensävylläsi liiketoiminnastasi ja saat näin paremman asetelman, kun asiakas tutustuu mahdollisiin muihin olemassaoleviin vaihtoehtoihin.

Kun verkkosivustosi on luotettava, se viestii sivustollasi vierailevalle asiakkaalle hyvästä valinnasta ja näin kasvattaa sivuston konversiota huomattavasti.

Yritysilmeen kunnostaminen on ensimmäinen vaihe, johon Myyntikuution Digiprosessi keskittyy.

Onko sivustollasi tarpeeksi vierailijoita?

Sivustosi voi olla maailman tyylikkäin, mutta ilman oikeaa asiakasvirtaa et saa tuloksia. Toisaalta ilman modernin yritysilmeen tuomaa luottamusta ei sivustovierailujen määrällä ole väliä.

Myyntikuution Digiprosessin vaiheessa kaksi keskitytään sivuston vierailuvolyymien kasvattamiseen. 

Myyntikuution rakentamat asiakasliikennekampanjat toteutetaan dataan perustuvin menetelmin.

Verkossa on olemassa kahta erityyppistä liikennettä: heräteostokset sekä tarpeeseen tuleva ostos. 

Heräteostokset syntyvät kampanjoinnin sekä mm. Facebook-, Instagram- ja YouTube-mainonnan avulla.

Tarveostokset syntyvät sinun mm. liiketoimintasi hakusanastoon ja dataan pohjautuvan Google Ads -mainonnan avulla. 

Kaikkia asiakasliikennekanavia yhdistää volyymin säätely, johon voidaan vaikuttaa ainoastaan markkinointibudjetin avulla.

 

Puuttuuko verkkosivultasi aktiivinen myyjä?

Oletko unohtanut ehkä tärkeimmän osa-alueen verkkosivuston myyntiin vaikuttavissa vaiheissa?

Kun tutkit tarkemmin liiketoimintasi verkkosivua, huomaatko selkeästi itse mitä sivusto koittaa viestiä sinulle?

Onko siis kyseessä yhteydenottoon ja kaupantekoon ohjaava järjestelmä vaiko vain infotaulu, josta voi lukea mitä liiketoimintasi tarjoaa sen asiakkaille ilman kauppaan ohjaavia elementtejä?

Verkkosivuston kautta tapahtuvat yhteydenotot ja syntyvät kaupat ovat aktiivisen myynnin tulos.

Helpoin tapa luoda vuorovaikutus verkkosivustolle on Leadoon luoma Chatbot, joka keskustelee asiakkaasi kanssa sinun puolestasi valmiiksi rakennettujen kauppaan ohjaavien keskustelujen kautta.

Myyntikuution Digiprosessin vaiheessa kolme keskitytään rakentamaan vuorovaikuttava myyntiin ohjaava verkkosivuston sisäinen myyntikone.

 

Todelliset tulokset lisämyynnin avulla.

Tiedostatko omat mahdollisuutesi lisämyynnin saralla?

Myyntikuution Digiprosessissa keskitytään sinun liiketoimintasi lisämyynnin kiihdyttämiseen.

Kehitämme suunnitelman, jonka avulla kohdistat juuri ostaneisiin asiakkaisiin sisältöä, joka saa jo ostaneen asiakkaan ostamaan uudestaan.

Lisämyynti on monipuolinen osa-alue liiketoiminnan myynti- ja markkinointistrategiaa.

Jälkimarkkinointi

Myyntikuution Digiprosessissa rakennamme automaattiset asiakastyytyväisyyskyselyt ja sähköpostimarkkinointistrategian tuotteista, joista kyseinen asiakassegmentti on kiinnostunut. Ohjaamme re-target -mainonnan avulla myös jo aiemmin ostaneet asiakkaat verkkosivustolle takaisin tutustumaan uusiin tuotteisiin tai tarjouksiin.

Digitaalinen rekrytointi

Lisää työvoimaa digitaalisen rekrytoinnin avulla.

Haluatko löytää itsellesi juuri tietynlaisia työntekijöitä? Myyntikuution Digiprosessin avulla pääsemme tavoittamaan juuri sinun näköisiä työntekijöitä.

Digitaalinen rekrytointi toimii parhaiten, kun työnhakija saa selkeän kokemuksen työpaikasta työtekijäkokemuksen pohjalta, eli kuulee mielipiteen työpaikasta jo yrityksessä työskennelleen työntekijän toimesta.

Normaalissa tilanteessa rakennamme rekrytointia varten oman sivuston, jonka kautta tulevaisuudessa myös rekrytointia suoritetaan. Sivustolla pystytään kertomaan kokonaisvaltaisemmin työpaikasta, johon ollaan hakemassa uusia työntekijöitä. Samassa yhteydessä voimme ohjata hakijat suorittamaan erilaisia soveltuvuustestejä, joiden perusteella haastatteluihin tehtävät kutsut ovat selkeämpiä ja koko prosessi toimii nopeammin.

Kun sivusto on valmis, tarvitaan sinne oikeanlaisia vierailijoita, joiden halutaan hakevan kyseistä tai kyseisiä työtehtäviä.

Haluatko siis erottua työnantajana ja tarjota työntekijälle nykyaikaisen keinon hakea työpaikkaa?